6 Ocak 2012 Cuma

2011‘i sepetlerken dileklerimi sıralamış, OLURSA ALLAHTAN OLMAZSA TAKVİMDE Kİ YAPRAKTAN deyip topu takvimden sahifelere atmıştım :)
Ama bende ki göze baksanıza koskoca bir geleceği bir maarif takvime teslim eder miyim hiç? 
Yılın ilk Cuması olması münasebetiyle çalışma arkadaşım ile birlikte, annemin deyimiyle asker arkadaşı sandığı Hüdayi’ye yani Aziz Mahmûd Hüdâyî  Hazretleri’ne gittik. Zabaanan bir mahallenin vefatı üzerine verilen Sela’ya müteakiben 7,5 da uyanıp attım kendimi yollara… o kadar ısrarla cenaze namazı Mudanya’da dedi ki    uyku sersemi Üsküdar diye Mudanya’yadan çıkmadığıma şükür. Zira Ataşehir diye İzmitten çıkmışlığım vardır benim Otobanda kaybolmayı becerip .
 Boll boooll dualar ettim Mahmûd Hüdâyî  Hazretleri huzurunda Allaha  . Güzel başlayan bir yıldan  devamlılık beklentimi pekiştirdim ve huşu içinde ofisime döndüm. Az önce aynaya baktım ben bi sevin bi heyecanlan… sandım ki yüzüme Nur çöktü meğerse bu saat kadar makyaj yapmadığımdanmış. J neyse…
  Artık günaydın demek yok 
Hepinizin Sabah şerifleri Hayrolsun… Hayırlı Cumalar din kardeşlerim J

 Not: Kırmızı ile yazılan kısım Türbeden yatırdan vs den istenmez günahtır diyebilecek ukalalara tıpa mahiyetindedir.

Hiç yorum yok: