20 Ocak 2012 Cuma

Meleklerle Yaşamak El Kitabı



Meleklerle Yaşamak adlı kitaptan bahsetmiştim dün sizlere.
Bunun bir de el kitabını çıkartmışlar.
Diğeri gibi olaylara örneklere yer vermekten ziyade hangi melek hangi iş için ,hangi alanda yetkili ,
yada hangi durumlar için hangi meleklerden yardım istemeliyiz?
İşaretler,sayılar ve melek isimleri yer alıyor...
Ama diğer kitaptan farklı anlattığı bir şey yok adı üstünde. El kitabı işte ,ince ve yanınızda taşınabilir.
Farklı bir şey umarak alacaksanız almayın,motivasyonunuzu arttırması için yanınızda taşıyıp elinizin altında bulundurmak için alın alacaksanız.

Birde Baş Melek Mikail ile arınma cd si çıkıyor içinden. Ben denedim yaptım ..Meditasyonun her türlüsü bana göre hoş zaten,oturup ellerimi dizlerimin üstüne koyup gözlerimi kapadığımda bile...(ilerleyen zamanlarda bu konuyada değineceğim). Buda nasıl adım atacağını bilmeyenler için, imajinasyon yapmanızı kolaylaştırıcı bir araç.





Not: Arkadaşlar yıllardır bu işlerle ilgilenen biri olarak önemle vurgulamak isterim ki; küçük mucizeler yaşamaya başlayıp motivasyon sağladıktan,inanç tazeledikten sonra bir çok insanda dileklerinin hayallerinin gerçekleşmemesi sonucu depresyon ,bunalım vs oluyor. Küçük mucizeler diğerlerinin de ille olacağı anlamına gelmez. Unutmayalım ki Allah'ın takdiri sonucu olması yahutta olmaması hayrımıza olan şeyler vardır. Sakın gerçekleşmediğini düşündüğünüz hayaller,dilekler,Dualar sizi demotive etmesin.
Görünenin ardında, tarafımıza hep bir Hayır olduğunu unutmayalım ve gerçekleştiği kadarının tadını çıkaralım. 

Hiç yorum yok: