23 Ocak 2012 Pazartesi

90'lar Kitabı çocuk mu genç mi?



Şimdi size son zamanlarda en keyifle okuduğum, okurken yüzüme daimi bir tebessüm kazıyan kitaptan bahsetmek istiyorum.

Yitik Ülke yayınlarından çıkan 80'ler çocuk olmak kitabının uyandırdığı yankıdan sonra 90'lar versiyonuna başlanan,111 yazarın anılarını ve 90'lar deyince onlar için ne ifade etttiğini anlattıkları keyifli kitap.

Ben yazana kadar, kitap hakkında geçen  akşam Okan Bayülgen 90'lar programı yaptı. Acayip güzel bir programdı, twitterda da Dünya sıralamasında tt oldu ve 90'lar anıları aktı izleyicilerde... Kitabın yazarlarından da bir kısmı katıldı programa esin kaynağı olmaları sebebiyle...
Velhasıl daha 3-5 gün evvel çıkan bir kitaba göre çok hızlı bir giriş yaptı.

Öyle ki okurken zamanda geri gidiyorsunuz. "AA o da vardı ,bu da vardı yaa hakikaten " diye diye gülümsediğiniz ,okuması keyifli sular seller gibi akan ve sizi küt diye 90 lı ıllara bırakan kitap.

Benim hem yazar kimliklerini hem de kendilerini çok sevdiğim iki arkadaşım da anlatmış kendi 90'larını...


Merve Pınar Şiranlı


Hem gülümsedim hem hüzünlendim hem özledim...

Keşke para kazanma derdimiz olmasa hala tasoyla döndürsek düzeni dedim.
Yada keşke bebek yapacak yaşı geçme derdimiz olmasa sanal bebekle sürdürsek soyumuzu :)

Gençliğinize yada çocukluğunuza özlem duyan herkes okumalı 


Çisel Onat
Cüneyt Asi Duru




Hmmmm... Bu arada hala almamış olanlarınız varsa Çisel Onat ve Cüneyt Asi Duru'nun Edebiyat düeti yaptıkları 
"İki Satır Aşk" ı hemen alın. Ve aşka dair neler neler denilmiş görün.

Sevgiliyle karşılıklı ,mum ışığı ve şarap konseptine cuk oturan eser :)

 Saygılar  :)




1 yorum:

benek dedi ki...

başarılarının devamını bekliyorum annem<3<3:)