12 Ocak 2012 Perşembe

YEŞİL ELMA LİKÖRÜ

TANG SOUR APPLE LIQUEUR

Sabah Sabah hemde perşembe sabahı içki tavsiyesiyle başlamakta nesi....
Uyanır uyanmaz aklımda resmen.. Keşke getirseydim ofise. Şurup der atardım tek tek.

Yeni keşfetmiş olmanın heyecanı ile hemen paylaşmak istedim.

Tang Sour Apple Liqueur  evet Yeşil Elma Likörü
Likörü Tekelin ürettiği nane likörü sanıp nefret edenleriniz!!  Gerçekle yüzleşme vakti:)

Sadece Güney Afrika da üretilen ve şişelenen muhteşem bir aperatif içki...
Hem tatlı hem buruk... Mutlak suretle denemelisiniz

Bir kaç yolu var
Ya bir Güney Afrika seyahati planlayın ve dönüşte Capetown Duty Free'den  bi kendinize bi bana kapın
Ya benim gibi gidenin gelenin yakasına yapışın
Yada internetten sipariş verin.
Hadi Cheeerrssss ;)





7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben nasıl hangı sıteden sıparıs verebılırım hellp. Altugkocyigi@gmail.com

Unknown dedi ki...

Nasıl bucaz bu lıkoru bız

Unknown dedi ki...

Ben nasıl hangı sıteden sıparıs verebılırım hellp. Altugkocyigi@gmail.com

Unknown dedi ki...

tang getirdim 05324982921

Unknown dedi ki...

tang getirdim

Unknown dedi ki...

tang getirdim

Unknown dedi ki...

Nerden siparis verebiliriz