16 Ocak 2012 Pazartesi

Kış Günü Bodrum Seferi







Cuma sabahı saat 6 da öttü kalk borum.
7 de düştüm yola önce Mahmut Hüdai Hazretlerine... Duaya niyete,arınmaya ...
Allahım onun yüzü suyu hürmetine yardım...demeye :)

8 de  marş marşşşş Haydi Bodruma!



Sonra bi yatarsın taa ki Susurluk'a kadar feribotta çayın tahrikine bile kapılmadım.


Susurlukta klasik mola mekanım YASA 'da durduk gelsin tostlar,gitsin gaymaklı ekmek gadayıfları,çaydı,suydu derken ...1,5 saatlik molanın ardındandan..Düştük gene yola










Sonra kan şekerimin birden yükselişe geçmesiyle ben bi yat! bi uyu ! bi uyu ! bi uyu! :)
Allah sizi inandırsın bir daha taaa gözümü Aydında molada açtım :)


adını sanını bilmediğim arabayı görünce self servis olduklarını unutup telefonumun şarj aletini bile kendileri saramakta ısrar eden garsonların olduğu Restorana gittik :@
Ayıp olmasın diye köfteden fotoğraf koyacağım

Sonra gene ver elini Bodrum yolları...
Stres ,karın ağrısı,hüzün ,güzellik ,dinginlik...Bin bir duygu karşıladı beni...
Kış günü acil Bodrum'a gidişim de elbette sezonu erken açasım geldi diye değildi...
Neler oldu neler yaptım arkası yarın


Hiç yorum yok: