13 Şubat 2012 Pazartesi

En Baba Hediye :)

Gördüğüm en kallavi en ohaaa hediyeyi paylaşmak istedim sizlere...
Bunalıma girin,hasedinizden çatlayın, bunu okuyup ne getirirse getirsin sevgilinizin/kocanızın kafasında paralayın istedim :))

1-2 yıl evvel,bir 14 şubat sabahı...yolda gidiyorum...
Önümde şu otomobil taşıyan tırlardan. Üzerinde siyah bir Range Rover Vogue 
Devasa bir kırmızı kurdela ile paket yapılmış.  PLAKASI "AŞK " ..
Gözlerim fal taşı gibi açıldı. çok Kallavi ,çok pahalı bir hediye olmasının yanı sıra her hediye gibi sunumu önemliydi. Kadını tutup kolundan galeriye götürmektense muhteşem bir sürpriz ve aşk plaka almıştı adam.
Allah benim ve onu gören herkesin nazarından korusun

ama inanın onu alanı değil de alınanı merak ettim o an :)

Hiç unutulmayacak muhteşem bir hediyeydi.
O an fotoğraflayamadım maalesef sabahın uyku sersemliği ile...

ama internette bir iki fotoğraf buldum benzer. Onun kadar etkileyici olmasada




1 yorum:

Didem Tachouli dedi ki...

ben gördüüüümmm ben böyle bir hediyeyi bizzat gördümmmm tabii bana değildi =)) önümden geçti hızla ve o an yanımdaki kişiyi kısa bir an bile olsa boğmak istemiştim =)))