17 Nisan 2012 Salı

CİVİL CİVİL MUTFAKLAR :)

Evetttt....O kadar uzun zamandır ihmal etmişim ki blogu ne oldu neden yazmıyorsun diyenlere utanıp sıkılıp bu gün yazıcam diye salladığım kaçıncı oldu Allah bilir :/ 
Kış uykusu mu desem,rehavet mi desem,dönemsel bir hayattan kopuş mu bilemem...Türlü muhteviyatta sebepten her şeyden koptum sanki ne canım bir şey yazmak istedi ne bir şey yapmak.
 Gitmemek üzere spora bile başladım hesap edin:)
 "Parayı verince içimin yağları erir kilo veririm" tezim de çürüdü bu arada maalesef.
neyse o bambaşka bir yazı konusu
Bu gün  İstanbul'un dönek havası  gene mendebur gene bi daral getirici gene bi 
yağdım yağarım hee diye tırsıtıcı
Onçün içimiz açılsın istedim .Bonvagon da gördüğüm civil civil mutfak eşyalarını paylaşmak istedim.;)




Artisan Kitchen Aid




Çaycı Denizaltı 

Poşet Klipsi






Haydut Çaydanlık








ve hem mutfakta hem banyoda kullanabileceğiz benim ilk kez görüp bayıldığım görünmez havluluk
çok şık ve sade ....



1 yorum:

gecekiyafeti.com dedi ki...

havluluğa baaaayıııllldımmm :)
güzel bir post olmuş eline sağlık
ben de seni bloğuma davet etmek isterim

www.gecekiyafeti.com