29 Ocak 2012 Pazar

Kartepe,Maşukiye,Sapanca

Uzuuuunnn haftasonumun son iki günü ise Kartepe -Maşukiye-Sapanca üçgeninde geçti...
Yeğenlere karne hediyesi,sömestr tatili  bahanesiyle kendimizi gezdirdik:)

Maalesef ki dünyayı otel - uçak gezen ben turla gitme talihsizliğine takılmıştım
Kar kış oraya tek gidemeyiz diye :)
Sömestr olması münasebetiyle turla mı gittik okul gezisi mi yaptık belli değildi . Bir ara rehbere öttmenimmm dememek ve önümde hiper aktif çocuğunu bırakıp 2 kişilik koltukta 3 kişi oturarak dedikodu yapan analarını boğmamak için kendimi zor tuttum :)

Sonuç:
Kartepe beni hiiiççç sarmadı
ve ben günü birlik gezi yapamayacak kadar yaşlanmışım:)

KARTEPE

giriş ücreti tur ücreti hariç 15 lira içeri girince ayrıca da pist kullanım ücreti olarak 10 lira veriyorsunuz
kızak kirası saati 20 ,telesiyej 30 lira ,çay kahvesi rezalet ve 3 lira :)










MAŞUKİYE

Baharda ve yazın sevdiğim yerler ama kışıda fena değilmiş
Turla gittik diye sanırım 5 tane misket köfte büyüklüğünde kiremitte köfte yedik ekmeği katık ettik :)
Doymadık ekstra söyledik :)

Maşukiye Şelale Restoran








SAPANCA 

Sapanca'da göl kenarında turladık. Bir yer de dahi gönlümüze göre bir pasta tatlı vs bulamayıp şark tarzı döşenmiş şirin otantik salaş bir kafede hayatımızın en güzel salebini içtik:)






Hiç yorum yok: